Wednesday, October 8, 2008

Town Hall Presidential Debate

I actually watched the debate last night . . .well most of it.


I really, really find it hard to pay attention all the way through . . . my mind wanders way too much.



I did hear McCain mention that "most of you probably had not heard of Fannie Mae and Freddie Mac before . . . " (or something of that nature). . . hmmmm.



I heard Obama say his wife probably had a list of things he did not know . . .



I heard their responses on Russia being an "Evil Empire" or not. . .



I heard them discuss Healthcare and Taxes, which I had heard from their VP picks during that debate . . .



I liked the Town Hall Format much better than the debate style debate . . .



I liked Tom Brokaw and I got tickled at him trying to reign the candidates into the 1 minute time allowance . . . .



I watched it to the end (sorta). . . and I watched the mingling too!



And I am sad to say . . .the biggest ahhh haaaa moment came at the end . . . when I noticed, after having sat very stoically throughout the "debate" . . .


























Everyone pulled out identical, possibly Kodak, yellow disposable cameras to take their pictures!!!
Well, except for one fellow, I did not notice he had a digital - how did he get that in there??

Were they allowed to bring their own cameras and everyone else didn't think about it or forgot?


That was funny! Yup, I am easily entertained and yup, I am a registered voter who cannot sit through a political debate . . .Scary huh?

7 comments:

Friar Tuck said...

That camera stuff is funny! He He

Weeksie50 said...

I love politics.
I watched it in it's entirety..
I was sad because nothing new was said.
I like Town Hall Sittings. But this wasn't very Town Hallish. The very best question reseambles Town Hall type questions the best.. The one asking What is one thing you don't know.. that is how the questions are supposed to be in a town hall type meeting... Ugh.

I did notice the cameras too and I thought it was odd.. I didn't really care for Tom. He should have spoke up. He's a newscaster for crying out loud.. He knows how to interupt..lol.

Isn't it funny how two people watch the same exact thing and view it totally different..

I hope you are having a fantastic day!!!

Jan said...

I thought the same thing about the camera. I think it must be a manditory thing. It has to be. Unless Kodak has stock in the debates. :)

lmerie said...

LOL - I wonder if there were to be stock in debates - what would they be worth right about now! hehe

Go Kodak

Meaghan said...

What an eye you have :) I watched too and I noticed that McCain could not sit down for 30 seconds and at one point while Obama was talking you could see him totally wandering around in the background...lol...

-Meaghan

lmerie said...

hehe, I had not thought much about that - but towards the end I noticed him "pacing" in the background. I enjoyed watching the people in the audience too - facial expressions - or lack of and body language.

Aleta said...

I watched it too, but you hit some interesting highlights there. Loved teh Kodak comment! I didn't notice, how did I miss that?!